• WixMagic

איך פונים לתמיכה של WIX ?


וויקס צריכים לשרת מיליוני לקוחות בשנה, זהו אתגר מטורף בקנה מידה עולמי.

יש להם תודעת שירות בסטנדרט אמריקאי, בשירות לקוחות נמצאים ח'ברה ישראלים שנותנים מענה איכותי, ברוב הפעמים קיבלנו מענה מהיר ואיכותי.

הפתרון הכי טוב שמצאנו לעבוד מול התמיכה של וויקס הוא לפנות ישירות למייל: support@wix.com

אפשר לכתוב בעברית, יתרון כי WIX היא חברה תוצרת כחול לבן ונציגי התמיכה הם ישראלים, אז אל תשברו את האצבעות על המקלדת עם אנגלית מושחזת (יצא חרוז).

העדיפות ניתנת לבעלי חשבון פרימיום, וויקס נותנים תמיכה מלאה לכל האתרים (גם לחינמיים), אז אל דאגה בכל הנושא הטכני.

לכתוב תמיד מכתובת המייל שאיתה פתחתם את האתר, אחרת נציגי התמיכה לא יזהו אותך כבעל האתר ויתקשו לתת לך שירות.

במייל עצמו יש לכתוב את הבעיה בצורה ברורה מאוד (ונעימה), עם קישורים ברורים לדפים בהם מתרחשת הבעיה.

הכי מומלץ לצרף צילום וידאו שמראה את הבעיה, לא קל להסביר בעיה בכתב ויקרה שהנציג לא יבין בדיוק את הבעיה, עם וידאו זאת ראייה חותכת. אם הבעיה היא באתר המובייל, יש אפליקציות שעושות צילומי וידאו של מסך הסמארטפון,

אם הבעיה היא לימודית ולא טכנית, לדעתי, אין טעם לפנות לתמיכה, חבל על הזמן שלך, צריך ללמוד לבד, התנסות אישית.

כל בעיה שיש לך בוויקס, תפנה לדוקטור גוגל, לרשום בחיפוש את הבעיה באנגלית ולצרף אליה את המילה WIX, ברוב המקרים גוגל יתן לך תוצאות מדויקות ומהירות לבעיה. במידה והאנגלית שלך אינה חזקה , התרגום של גוגל, מספיק טוב לכך.

בהצלחה,

צוות WixMagic

#קידוםאתרWIX #תמיכהWIX

© כול הזכויות שמורות ל-WixMagic

  • כתובת מייל
  • וואטסאפ
  • פייסבוק